Saturday 14 August 2010

Chelsea

Ini bukan tentang Blue Chelsea, rakan saya, atau Chelsea kelab bolasepak, ini adalah tentang Chelsea Olivia.

Buat sementara waktu ini, saya meletakkan slide show gambar Chelsea Olivia sebagai background dalam sebuah mesin yang menggunakan windows 7 OS itu.

Kepada Glenn, jangan marah. Saya bukan mahu merampas dia dari kamu, saya cuma 'pinjam' saja. Oleh kerana saya kembali melayan lagu 'Kucinta Apa Adanya Kamu', saya bercadang berbuat begitu untuk sementara waktu. Lagipun, saya masih single. Tiada girlfriend yang mahu cemburu.

Glenn, kamu memang handsome. Badan kamu tegap, kamu pergi gym? Bagus, kesihatan badan sememangnya perlu dijaga.

Chelsea adalah penganut Protestan. Saya harap puak Protestan tidak mengganas seperti puak Jemaah Islamiah. Semoga Indonesia ke arah keamanan sejahtera.

Di samping berjiwang, saya juga kembali layan lagu dari Korn. Petang ini saya berazam untuk jogging. Semuanya gara-gara kerana prestasi study saya merosot. Saya memilih Korn berbanding Chelsea untuk muzik ketika jogging petang nanti.

Begitulah, apabila saya mendapati disiplin study saya merosot ke tahap yang agak kritikal, saya menjadikan jogging sebagai 'denda'.

Wallahualam.

No comments: