Monday 26 September 2011

Saya Sayang Awak Gila-Gila Bhg. IV

Maklumat mana yang benar, hanya Allah Maha Mengetahui. Antara hujah balas berkenaan Atun antaranya;

1) Nama sebenar

Rabia'atul Adawiyah adalah bukan nama sebenar Atun. Seseorang yang menggunakan emel Atun memberitahu saya tentang ini di Yahoo Messenger.

2) Kubur

Kubur Rabia'atul Adawiyah gagal dikesan.

3) Telefon

Suara menyerupai suara Atun menelefon saya dengan menggunakan nombor Atun.

4) Sakit

Atun tidak sakit?

5) Terima kasih

Terima kasih awak. Kerana berterus terang. Saya hargai sangat-sangat. Saya harap kali ini awak benar-benar jujur.

5) Permainan

Mempermainkan seseorang bukannya susah. Tetapi, renungilah kejujuran, kasih sayang, dan keikhlasan jantung seorang lelaki. Apakah itu tiada nilai di mata awak?

Minggu ini saya begitu banyak kerja. Tetapi saya luangkan masa untuk blog ini juga, semata-mata untuk menceritakan episod yang lain.

Awak, sila baca tajuk coretan blog yang ini. Ia berbunyi; "saya sayang awak gila-gila".

Wallahualam.

No comments: