Sunday 16 January 2011

Aku Bukan Siapa Bhg. III

Saya menggubah lagu ini dalam pertengahan tahun lepas. Kredit kepada Warner Music Group atas susunan genre.

"Berikan saya masa."

Ini jawapan yang diberikan Fatim dua hari lepas, selepas saya mengajaknya couple. Ini mengingatkan saya kepada lagu 'Don't Say You Love Me' nyanyian M2M.

"If you really love me, then give me some time."

Ini ayat lirik dalam lagu tersebut. Namun tajuk lagunya memberikan jawapan yang nyata.

Berbalik kepada isu pertama di atas. Dalam video ini, pada durasi dari 21 hingga ke 22 saat, berlaku error. Namun, untuk melakukan voice recording sekali lagi bagi lagu ini, bukan pilihan saya untuk jangka masa pendek. Lagu ini saya tujukan kepada Fatim.

Saya mempunyai dua pilihan apabila menggubah lagu, samada berterus terang kepada siapa lagu itu ditujukan, atau sekadar berahsia.



Sekian dulu coretan.

Wallahualam.

1 comment:

Anonymous said...

ko nyanyi lagu ni ke ariji???? so sweet